tag:blogger.com,1999:blog-196224865107079583.post6070649211582888167..comments2023-10-17T16:54:37.582+02:00Comments on Ngakpa Tongnyid Dorje: Garab Dordže - Tri výroky ktoré zasahujú hlavné bodyUnknownnoreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-196224865107079583.post-17592961225115542472013-04-06T06:55:07.652+02:002013-04-06T06:55:07.652+02:00Sucсеssful mеԁіcаl Tantras will reach
over $400 m...Sucсеssful mеԁіcаl Tantras will reach <br />over $400 million this year, shе haѕ yet to hit you even wіth the laptop.<br />With this in mіnd, ωe head for local ѕсallops аnd lobster,<br />the children and so forth. Τhеn hаlf <br />a bowl of ice. En la biograf a del chakrа cοnquіѕtamoѕ una sensaci?<br />Whеn dоing а seаrch baѕed on yоur <br />own.<br /><br />Alsο visit mу wеbpagе <br />... <a href="http://angelsoflondontantra.org" rel="nofollow">sensual massage in london</a>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-196224865107079583.post-87781778654389494732012-08-10T03:06:33.785+02:002012-08-10T03:06:33.785+02:00,,vynikajúce čo sa týka článku samotného, taktiež ...,,vynikajúce čo sa týka článku samotného, taktiež komentárov! ..."odeté" do slov, ktoré práve mne tie dlhé roky "chýbali" <br />Ďakujem! Tashi Delek!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-196224865107079583.post-69840740760714727072012-04-12T16:55:10.084+02:002012-04-12T16:55:10.084+02:00Ahoj,
dakujem za skvely komentar! Ak by si mal za...Ahoj,<br /><br />dakujem za skvely komentar! Ak by si mal zaujem zucastnit sa dzogchenovej praxe, mozes sa prist pozriet do nasho centra vo Zvolene. Kontaktuj ma na mail (najdes v sekcii "O mne").<br /><br />Vsetko dobre prajem!Karma Gyalpo Dondrubhttps://www.blogger.com/profile/02381986726966333232noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-196224865107079583.post-78454123498775089432012-04-11T06:13:50.466+02:002012-04-11T06:13:50.466+02:00Tento komentár bol odstránený autorom.Ivohttps://www.blogger.com/profile/18410169401236949558noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-196224865107079583.post-68474621425824838252012-04-11T06:13:50.227+02:002012-04-11T06:13:50.227+02:00Nie prislusnost k typu garaze urcuje typ vozidla, ...Nie prislusnost k typu garaze urcuje typ vozidla, ale pohlad. A tak maju velky chlapci zrazu male vozidlo a mali chlapci zrazu velke vozidlo. A pritom mali su stale malymi a velki stale akoze velkymi, osobne divadlo (mam ho aj ja v sebe, kazdy)kde sa hraju na to co sami nechapu (myslim, ze ja sa tiez hram, ale aspon sa snazim uprimne pochopit svojej ulohe v tejto hre a prekuknut klamy a mamy a podla Tvojich clankov verim, ze aj ty), ale je to v poriadku, tak to proste je..ako ma byt.Hra, vojna svetov na poli nestaleho vedomia.<br /><br />Dost som mudroval v prispevku, chcel som sa podelit o skusenosti z praxe,nie kvoli zviditelneniu seba, ale z respektu ku asketovi Gotamovi, vsetkym Buddhom minulym a buducim,z ucty voci Dhamme, a z nesektarskej oddanosti k Sanghe, z vdaky tebe, ze pises zaujimavo,par rokov to uz citam a hlupy veru nie si... Konecne som sa odvazil nieco napisat. Tvoj priatel na pretekoch s Kalacakrou _Ivo z BB. Ked nie v tomto tak v buducom zivote do Nibbany, alebo aspon k Brahmovi na tisice kalp trvajucu zabavu kym sa znovu nezrodime ako Buddha Metteja. Taram dost bolo slov....Ivohttps://www.blogger.com/profile/18410169401236949558noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-196224865107079583.post-4489303340766247252012-04-11T05:37:37.462+02:002012-04-11T05:37:37.462+02:00Druhá cast mojej story:Ja na to coze? Nakoniec som...Druhá cast mojej story:Ja na to coze? Nakoniec som sa prepracoval k tomuto levelu ktory by som nazval ako: Zdokonalenie, doplnenie a prehlbenie starej ale stale atraktivnej theravady prepracovanejsim, spekulativnejsim mahajanovym pristupom ku klasickej vipassane, vytvorené ludmi, ktorý este viac zdokonalili uz aj tak dokonalé ucenie Dhammy. Spat k mojej meditacii: tuto vsimavost vsimavosti som mal niekde v pozadi stale pritomnu.Objekty sa pre mna zdali ako nieco bez coho by som vsimavost ani nevnimal, ako nieco co ju vytvara a je to prirodzene. Uvedomil som si ze,ucenie o prazdnote, prvotnej mysli - korennom vedomi,totoznost nirvany a samsary nie su len vymyslom Mahajana a Vadzra filozofov z Nalandy, ale poctivo vyskusanymi praktikami Buddhovych ziakov (Sam Buddha ich nevytvoril, ale je ich prapricinou,prvotnym hybatelom pretoze vytvoril pre mahajanu vedome bohaty zaklad , ktory sposobil druhe roztocenie a obohatenie kolesa Dhammy.Zase k praxi:Pocas finalnej casti dlheho zasedu sa Vsimavost stavala coraz viac prirodzenou samocistiacou vlastnostou mysle, ktoru pozorovane samsaricke javy vytvarali svojou pritomnostou, zvyraznovali ju a same sa nukali na pozorovanie prekuknutie a vykorenenie, zrazu sa odpor k neprijemnemu a chtivost k vsetkemu prijemnemu co som zazival nachvilu eliminovali a zneutralizovali ,zazil som sameho seba externe nie ako osobu, ale ako skandhy (pal.kandha) tj. formacie sledujuce dalsie formacie, videl som sa ako pozorovatela vsimavosti, ktorá existuje bez mojho usilia v mojej mysli a ako toho kto sa tesi a vybuchuje pocas meditacie spontannym smiechom zenoveho sibala sledujuc samsaricke procesy ktore paradoxne vsimavost vytvaraju. Vtedy uz bola bdelost a pozornost spontanna, nekladol som usilie, ale samotne objekty tuto vsimavost podporovali a posilnovali tak ze sa nukali ako same za objekty a som bol bdely bez velkeho usilia. Pozorovane predmety ako napr. emocie uz neboli prekazkou ktoru treba prekuknut,ale prilezitostou, ktora ma v povahe byt prekuknuta do detailu, tym ze tieto javy zdanlivo existuju vytvaraju samotnu bdelost ako taku. Lebo bez pozorovaneho nepotrebujeme pozorovanie. Vtedy ma napadla mnou predtym kritizovana mahajanova pradznaparamita v priamom zazitku, samsara a nirvana su totozne a zaroven sa podmienuju. Ved samsaricke objekty mi same napomahali rozvinut bdelost veducu zo samsary. Javilo sa to ako volna hra priestoru, samopohyb skutocnosti kde javy nie su prekazkami ktore musia byt len vykorenene, ale su ucitelmi.Chcel som sa spytat ci by som mohol obdrzat nejaku jednoduchu dzoghcenovu meditaciu, ktoru by som obcas pouzival ako obohatenie Theravadovej praxe. Tymto pre mna silnym zazitkom som zmenil svoj pohlad na tantricky buddhizmus, ale stale som nazoru, ze klasicke techniky palijskeho kanonu su nevyhnutny zaklad a az potom sa da dobre a mudro pouzit vadzrajana, ktora sa uz nesnazi len procesy analyzovat, ale sa nimi aj hra (priklad mahasidhovia). Prepac, za vycerpavajuci, dlhy a mozno stylisticky zly obsah napisany po prebrati sa z postele uprostred noci.Nagardzuna nekecal ked oponoval Sarvastivade (V tom case velmi rozsirena starsia Skola uciaca ze vsetko Existuje, predstavuje odklon od podstaty ucenia, totalny protiklad Madhjamiky a predmet sporu) a nazval ju hinajanou (Theravada v principe suhlasi s prazdnotou javov a ich nestalostou,len to nemohla Nagardzunovi potvrdit, lebo v tej dobe prezivala ako minoritna skola na samom juhu Indie cakajuca znovurozsirenie) Nagardzuna veru nekecal ked tvrdil, ze Nirvana a samsara su totozne, ide len o spravny pohlad na samsaru, Samsara sa meni na neobmedzene pole moznosti a radostnu hru priestoru ktora svojim samopohybom smeruje k oslobodeniu, len otvorit oci a naladit sa, osvieteny uz si,len sa tomu otvor. Co je dobre povedane ako keby sam Vzneseny povedal.<br /><br />PS:NAMO TASSA BHAGAVATO ARAHATO SAMMASAMBUDHASSA. Veľa METTA BHAVANA a oslobedenie pre všetky citiace bytosti a vela vznesenych arahantov pomahajucich sebe a ostatnym. SADHU,SADHU,SADHU...Tak sem slyšel...Ivohttps://www.blogger.com/profile/18410169401236949558noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-196224865107079583.post-4720816765067690812012-04-11T05:35:53.044+02:002012-04-11T05:35:53.044+02:00Prepac ja teraz, trosku od temy. Nedavno som sa zu...Prepac ja teraz, trosku od temy. Nedavno som sa zucastnil zasedu kde sa meditovala klasicka theravadova Samatha/Vipassana neskor doplnena obcasnymi tibetskymi technikami ako napr.tonglen. Zaujimave, ze najprv sme sa sustredili na jeden objekt, pozicia tela, potom dych, kym sa mysel neskludnila. Neskor som vsimavostou sledoval procesy v pritomnom okamziku, emocie, bolest v kolenach, potom lipnutie alebo odpor vo vztahu k danemu javu. V dalsej faze sa mi darilo sledovat viac objektov naraz, pozorovat ich nestalost a strukturu, ktora vytvara spojenim meniacich sa mikrocastic zdanlivu kontinualitu a a zdanlive celky.Spociatku sa to javilo ako klasicka theravada az do bodu kym mi instruktor neporadil zobrat si ako predmet meditacie vsimavost samotnu! Ja na to coze? ale to az v druhej casti komentára.Ivohttps://www.blogger.com/profile/18410169401236949558noreply@blogger.com