Tento blog je osobnou stránkou, ktorá nevyjadruje pozície a názory žiadnej konkrétnej skupiny, ale výlučne jeho autora.

utorok 30. júna 2009

Prežitok ilúzie ja :)

Nedá mi to sem nepastnúť, hoci neviem presne, o akého gurua ide:



ENJOY!!!

:)

2 komentáre:

Arjunai povedal(a)...

To je ten "guru" (Mooji), co mi ho v diskusii doporucil pozriet stereo (http://www.youtube.com/watch?v=U72lwOTIC5o). Aj som tie nahravky zacal pozerat, mozno sa k tomu vratim... len s anglictinou mam problem (prave s dotazujucimi, jeho obstojne rozumiem)...takze to ide trochu pomaly....

Samotny guru vyzera dusevne celkom zdravo, a je mi celkom sympaticky, ale ti (nielen)jeho (obcas hystericky sa)smejuci obdivovatelia su presne ta sorta, ktoru neznasam... ale budiz, vsetci sme nejaki.

Niekde sa tam asi deje nejaka chyba ale neviem aka... v historkach o Buddhovi je mnoho zazitkov pochopenia, ale ziaden nie je o tom, ze sa niekto musel nekontrolovane smiat...

Podla "guruovho" chovania to beriem, ze je to nejaky druh odreagovania sa, ktory tym ludom pomaha...a tak on to toleruje...:-)

Anonymný povedal(a)...

http://mozaika.bloguje.cz/678077-mooji-prazdnota-vs-blazenost.php
satsang s cz titulkami