Tento blog je osobnou stránkou, ktorá nevyjadruje pozície a názory žiadnej konkrétnej skupiny, ale výlučne jeho autora.

piatok 10. septembra 2010

Dharma-Cola - nech sa páči, napite sa!

Tak opätovne pichám do osieho hniezda. Dharma-Cola je opäť na svete, nájdete ju vpravo, pod mojimi obľúbenými odkazmi. Niekedy som o nej písal TU. Aby to nebolo len tak nasucho, tu je taký krátky komentár:


Medzi mojich obľúbených guruov money-makerov patrí jednoznačne Saša Pueblo, veľký ezoterik a zasväcovateľ. Dokáže urobiť prakticky akékoľvek zasvätenie, napr. zasvätenie do vákua a gravitácie, zasvätenie makety bublín v kozme, zasvätenie do rezonančnej plazmy a mnoho ďalších. Svojho času sa jeden redaktor jednej televízie podujal navštíviť jeho kurz, vzal si tam skrytú kameru. Bolo to vtipné, bohužiaľ, video už neviem nájsť. Sám o sebe píše, že je autor, ezoterik, evokatér, mystik, šaman, tantrik, veštec, zasväcovateľ, a ďalšie. K tomu snáď pre súdnych ľudí nie je čo dodať. Len sa zasmiať.


Skupine Sri Chinmoya som sa venoval v minulom príspevku. Svojho času som mal jeho stránky v Dharma-Cole, ale keďže medzičasom zomrel, už mi to nepríde také nebezpečné. Jeho nasledovníci si ho môžu teraz idealizovať a dbať o jeho čisté meno. Takže, do Dharma-Coly sa tentoraz neprepracoval.

Medzi mojich obľúbených money-makerov z hindu prostredia patrí Sai Baba. Toho by som označil, ako mega-guru. Dokáže materializovať veci, liečiť ľudí a konať mnoho, mnoho zázrakov. Popri tom má obľubu v mladých chlapcoch, ktorých rád masturbuje, aby im tým zdvihol hadiu silu. Niekedy to nedopadne dobre a chlapci sa vzbúria. Vtedy ich dá rovno zastreliť (sedem chalanov jeho chlapčenského gymnázia pripravovali na neho atentát, mali toho už proste dosť. Boli zastrelení priamo v jeho ášrame.). Niekedy ho prekuknú západniari a vtedy je lepšie zbaviť sa aj nich (nemecký manželský pár, ktorí potom, ako sa dostali do užšieho kruhu a zistili, čo sa deje –a chceli s pravdou von- museli v prezlečení ujsť, aby sa dostali do bezpečia Nemeckej ambasády. Odvtedy je v Nemecku na Sai Babu vydaný zatykač.). Vyhlasuje, že nemá nič spoločné s internetom a ľudia by mali nasledovať jeho príklad. Je nám jasné prečo: pretože sa tam nachádzajú dôkazy, že zázraky sú len triky, ako je napríklad TOTO video,alebo TENTO BBC dokument, alebo výpovede ľudí, ako je napr TÁTO stránka.


Aby som neplával len cudzích vodách, nech sa páči aj niečo „buddhistické“! Ta dá! Český Milarepa, Marcel Vaněk! Pán Vaněk má špeciálny koberček, na ktorý keď si sadne, tak môže komunikovať s „chlapcami“ (rozumej duchovní majstri), ktorí mu nadiktovali nejednu knihu (čo na to hovoria pán doktor?). A tak sa svet konečne dozvedel pravdu o živote Milarepu, či Marpu. Lebo tie verzie, ktoré kolujú v Tibete doteraz sú vraj všetko zmanipulované (ako mi napísal jeden jeho nasledovník na nejakom fóre). To je pravda, že v pôvodných som sa nedočítal pikošky typu: keď prišiel za Marpom niekto nesympatický, jeho žiaci na neho striekali z riti kozie mlieko, ani o Milarepovom astrálnom cestovaní a podobné nezmysly. Naopak, vo Vaněkových knihách to vyzerá, že ani jeden z nich nebol vlastne buddhista.


Ďalšia milá postavička na scéne je Najvyššia Majsterka Ching Hai. Už vôbec toto označenie sa mi príde ako dobré upozornenie pre všetkých. Jej web je plný lásky a milosrdenstva, mieru a porozumenia. Má proste všetko, po čom môže duša naplnená najvyššími ideálmi túžiť.


Pána Iva Bendu a jeho Vesmírnych ľudí snáď ani nie je treba predstavovať. Esencia jeho posolstva je, že sme ovládaní jaštermi z pekla a naša záchrana je v rukách Aštara Šerana, veliteľa vesmírnej flotily, ktorá už parkuje schovaná za Mesiacom a Marsom, aby sme ich nevideli. Inak, vždy žasnem nad logikou týchto UFO-nadšencov: mimozemšťania sú tu, chcú nám pomôcť, len čakajú na to, kedy ich prijmeme. Svoje posolstvá odovzdávajú vždy pomerne podivným týpkom, ktorí ich majú odkázať ľudstvu. Prípadne, vedia nám ešte zničiť svojimi piktogramami obilie, aby nám tam nechali správu, ktorej nikto nerozumie. Hlavne ich nesmieme vidieť. Keď si predstavím seba v ich pozícii: objavili sme planétu, na ktorej je civilizácia rútiaca sa do katastrofy a my máme technológiu, aby sme im pomohli. Čo spravíme? Tajne pristaneme, vezmeme si bokom najpošahanejšieho týpka a povieme mu, čo majú robiť? Alebo im zničíme potravu aby sme im v nej nechali „odkaz“? Asi nie, že? Logika mi hovorí, že by som pristál na čo najrušnejšom mieste, na námestí, aby moja prítomnosť bola nespochybniteľná a tam by som sa pokúsil s nimi komunikovať.


Linky budem samozrejme dopĺňať. Takže, bacha na falošných guruov!

:)

20 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Vymakane, pokracuj :) Ludia by mali mat prehlad, obzvlast v takej intimnej a lahko narusitelnej oblasti, ako je vnutorny vyvoj a duchovna cesta.

Anonymný povedal(a)...

Aj ked plne suhlasim s tym, co si napisal, musim povedat, ze toto su tie napreflaknutejsie figury...

Pripajam sa k Tengu: "pokracuj"!:-)

Ako je to napr. s Buddhom z Nepalu? :-) Ocitne sa v Dharma cole, alebo nie?:-)

Arjunai

Karma Gyalpo Dondrub povedal(a)...

Heh, netusim. nemam na neho zatial spraveny presny nazor, cakam, ako sa to okolo neho ukaze. Spojenie s maoistami sa nepotvrdilo (nastastie) a niekedy mam dojem, ze hoci je to taky zapaleny hladajuci, tak ho mozu vyuzivat na biznis. Ale fakt neviem, ani neviem, ze by mal vlastnu "skolu", alebo nieco take a vravel, ze musi este meditovat, aby dosiahol plnu realizaciu.

solomon povedal(a)...

vesmirnych ludi kazdy strasne rad zosmiesnuje, ale neviem o tom ze by propagovali nieco nespravne...

Niesom v ich spolku, ani nepoznam ich agendu, ale videl som par videi a ja som pochopil ich odkaz ako rozdavat lasku, zit pokojnym zivotom a pomahat druhym... Nuz asi mate inu predstavu o zivote, ale nepaci sa mi taketo vysmievanie sa z ludi bez dokazov. Toto nieje pekne. Iny pripad je ten podvodnik s tymi trikmi - ok, vidim dokaz. Ale z vesmirnych ludi sa robi automaticky sranda, bez akehokolvek zamyslenia - ved su to len nejaki sialeni vesmirni ludia...

Vsetko by mi bolo jedno, keby nespomenuli tie cipy... pretoze cipy niesu vymysel vesmirnych ludi. Uz davno o tom hovoril A. Russo, ked spominal na rozhovor s Rockefellerom, odporucam video: http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA
- takze cipy niesu vymysel ves. ludi ale svetovej elity, ktora nam vladne... zaujimave ze o tomto sa v tvojom clanku nedocitam?

Nechcem posobit len negativne :) ale cakal som ze budes trosku viac "open minded". Ja neviem ci maju pravdu ti alebo druhi, ale viem ze na prijatie pravdy musim mat otvorenu mysel (ku kazdemu nazoru) - a tento clanok vyzera vselijako len nie ako "otvorena mysel"...

Karma Gyalpo Dondrub povedal(a)...

solomon,

reci o laske atd su len reci. K tomu som sa nevyjadroval. ani o cipovani som nic nepisal. Na google video sa nachadza zaznam s panom Ivom Bendom a jeho stretnutim s astronomom a UFOlogom (mena si nepamatam, ale video by som snad este nasiel). To je jedna z veci, ktore mne stacia, aby som si o nom urobil nazor. Ten nazor som si zacal robit, este ked mi pravidelne posielal smsky, hoci neviem, odkial mal moje cislo, v ktorych mi zdeloval nejake jeho posolstva. To uz bolo trosku horsie, ako Jehovisti: od tych som sms nikdy nedostal.

A v konecnom dosledku tam kritizujem trochu vsetkych ufo-nadsencov, ktori dokazu verit, ze mimozemstania cakaju s flotilami lodi skryty za Mesiacom a Marsom! :)))

aby som este uviedol do obrazu: s ufo-kontaktermi mam dlhorocne skusenosti, dokonca som svojho casu publikoval aj v UFO-magazine (devatdesiate roky), hoci moj clanok bol, prekvapivo, o buddhizme. to len aby som nevyzeral, ze mam info len z tretej ruky.

a ako posledne: priznavam sa, dobrovolne, ze som do urcitej miery zaujaty a ze moj blog vyjadruje len moje osobne postoje. ospravedlnujem sa, nemozem inak.

prajem ti uprimne vsetko dobre!

:)

solomon povedal(a)...

chapem ta, ale nasa realita je podla mna ovela komplikovanejsia ako si myslime. Neviem ci sa nad tym zamyslam iba ja, ale mne to pride ako zazrak, ze existuje nejake nekonecne vedomie ktoreho som sucastou a nekonecny vesmir (ktory si nedokazem ani predstavit) a este k tomu moja nekonecna mysel... atd. My sami nevieme o sebe este vela podla mna, takze zavrhovat hned ine civilizacie, ine dimenzie a pod. by sme nemuseli... Vypocujem si, verim/neverim.

Este stale nevieme ako funguje tato "realita" - ked sa zamyslis, tak vsetky hmotne veci su zlozene z atomov - co su len zhluky energie (resp. nic hmotne) - z toho by vyplyvalo, ze cely vesmir je len hologram ktory dekodujeme pomocou naseho tela (toto tvrdi kvantova fyzika...).

Ale to s tymi sms-kami by aj mna nastvalo :)

Karma Gyalpo Dondrub povedal(a)...

solomon,

vidim, ze sa v niektorych veciach zhodneme. ja rozhodne netvrdim a ani si nemyslim,ze sme tu sami, toboz nezavrhujem ine civilizacie. Naopak. Len neverim mnohym (bohuzial vacsine) -nazvem to- UFO fanatikom, to je cele. Benda je pre mna v tejto kategorii dovtedy, kym ma nieco nepresvedci o opaku. On sam, svojim jednanim a postojmi, vo mne urobil dojem, ze je takyto fanatik a ze jeho "sekta" vykazuje vsetky charakteristiky sekty.

Ja si osobne myslim, ze svetove vlady robia vsetko pre to, aby mali masy pod kontrolou. Neviem, ako je to s cipami. Jasne, ked pouzivam kreditku, vedia o mojom pohybe (to same plati pre mobil, internet a ine). To beriem. Ale snazim sa byt "nohami na zemi" a divat sa na svet sedliackym rozumom. CO by si spravil ty, ked by si chcel kontaktovat inu civilizaciu? Spraval by si sa tak, ako su mimozemstania prezentovani Bendom a podobne? To je len jedna z otazok.

Verim, ze si v zaklade rozumieme. Este raz: naozaj ti zelam vsetko dobre a dakujem, ze reagujes na moje vytvory! :)))


Mato

solomon povedal(a)...

za malo :)

s tymi cipmi je to postupny proces. Najprv potrebuju presvedcit ludi ze pouzivat cash je zbytocne a zaroven tieto cipy zosynchronizovat s ostatnymi sucastami zivota (aby boli zivotne nevyhnutne - a bez nich sa nedalo prakticky prezit), vzdy po malych krocikoch (tusim ze nove "euro" pasy su uz s biometrickymi udajmi.

k tim civilizaciam...
neviem ci sa to (opat :) zda len mne ale nevidime velmi casto obrazky nasej Zeme z vesmiru, kde by bolo napr. vidiet odvratenu stranu Mesiaca (alebo Zem a Mesiac spolu), pretoze ked som sa nad tym zamyslel tak ja osobne som nikdy nevidel okolie Zeme vo vesmire nijako "live", dokonca ani fotky, vzdy su to len simulacie alebo priamo fotky planet a pod. ale nikdy nie celej sustavy... Bud na to niesu peniaze (co by bolo smiesne kedze oni tie peniaze tlacia :) alebo to nemame vidiet (alebo este - zle som hladal :).

Toto ma napadlo vcera pri zaspavani... Zamyslel som sa nad slavnym pristatim na Mesiac (1968). Teraz uz vieme ze to video s americkou zastavou je nafilmovane v USA a rezirovane S. Kubrick-om, takze ma napadla otazka... "Preco tolko namahy s videom v prof. studiu, ked to mohli urobit na Mesiaci?" Co take na tom povrchu Mesiaca bolo ze sa to nedalo natocit tam?

Tymto som len chcel povedat, ze tam "von" je zrejme ovela viac ako si myslime... a strucnejsie to neslo :D

arjunai povedal(a)...

@solomon:

nemylim sa ked si myslim, ze Teba by nepresvedcilo ani to, keby Ta amici posadili do kozmickej lode, a vyviezli na Mesiac? Stale by si tvrdil, ze to je len nejake psychicke posobenie z ich strany, nejake halucinacie?

Netvdim, vsetci do istej miery takto fungujeme. Ale sa Ta spytam naopak: co by Ta presvedcilo o tom, ze amici na Mesiaci BOLI? Alebo, čo by Ta presvedcilo, ze Zem je gulata, ked to nevidis "live"?:-)

yasmulina povedal(a)...

no zaujímave a zábavne...čo sa týka sai babu si myslel určite mladého vlasateho a nie shirdi saibabu však? to je trošku iná story.ale zaujímal by velmi tvoj dojem a koment čo sa týka osha a šrila prabhupadu ,kedže su to dva velikánske opozity. teším sa.:)

Karma Gyalpo Dondrub povedal(a)...

yasmulina,

urcite som nemyslel sai babu zo shirdi. :)))

a k prabhupadovi a oshovi sa tiez dostanem.

:)

yasmulina povedal(a)...

no ideeeeš :)

Anonymný povedal(a)...

Scorching Sale chanel handbags cheap in [url=http://www.everychanel.com - chanel outlet[/url - chanel totes store retailer [url=http://www.lightchanel.com - cheap chanel[/url -


http://westerlydeals.com/node/29341
http://www.imyme.us/space.php?uid=40008&do=blog&id=2244420
http://blog.qtol.tv/space.php?uid=109115&do=blog&id=1139305

Anonymný povedal(a)...

order tramadol online overnight buy tramadol online yahoo - tramadol hcl usp monograph

Anonymný povedal(a)...

Best tantra hotels during thе miramar tantra hotel tо relax.

Not unlike my little boy deсiding he doesn't like asparagas when he's nеveг tried it.
Viѕit Aѵon, Colorаdo is a
historiс gold mining toωn. If we rephrаsе what has been pгacticed for гoughlу 500 years helping clear blockages with vibгatіon through acupreѕsure points.
Ӏf thе symptoms регsіst, you
ѕhould always avoid blame, ԁisgust οг shаme of the yoni vaginа as а potential sκin cancer prevention agеnt.


Alsο visit my weblog tantric massage london

Anonymný povedal(a)...

Вest tantra hotelѕ duгing the miramaг tantга hotel tο гelax.
Not unlike my little bοу deсiding he doesn't like asparagas when he's nеver trіеԁ іt.
Visit Avon, Ϲolorado iѕ a hiѕtoгіс golԁ
mining town. Іf wе геphraѕe what haѕ been practiced for roughly 500 yеars helping
clear blοckages with vibratiоn thгough acupreѕsuге pointѕ.
If the symptoms реrѕіѕt, you shoulԁ alwaуs аѵoiԁ blame, disgust or shame οf the уoni vagina as а
potential skіn саncer ρгevention agеnt.



Heгe іs my blog :: tantric massage london

Anonymný povedal(a)...

Hello, i think that i saw you visited my weblog so i came to “return the favor”.
I'm attempting to find things to enhance my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

Feel free to surf to my website; ハミルトン 時計

Anonymný povedal(a)...

What i don't realize is actually how you're
no longer really a lot more smartly-liked than you may be now.
You are very intelligent. You realize therefore
significantly with regards to this topic, made me individually
believe it from a lot of numerous angles. Its like women and
men are not fascinated except it is one thing to accomplish with Lady gaga!

Your personal stuffs great. Always handle it up!

my webpage - grupa kreatywna

Anonymný povedal(a)...

Môj priatel už 10 rokov navštevuje Sašu Puebla. Ja i jeho rofina sme z toho zúfalí..neviete nám poradiť ako ho stade dostať ?? On je dosť zaslepený..myslí si, že my sme tí hlúpi a nemáme pre neho pochopenie..je mi z toho až nevolno..

Anonymný povedal(a)...

Nevidíš si dalej od nosa moj mily